فرناندز: از جدایی آنچلوتی نا امید شدم؛ زیدان مربی بعدی رئال مادرید است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فرناندز: از جدایی آنچلوتی نا امید شدم؛ زیدان مربی بعدی رئال مادرید است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فرناندز: از جدایی آنچلوتی نا امید شدم؛ زیدان مربی بعدی رئال مادرید است

لوئیز فرناندز از هافبک افسانه ای سابق فوتبال فرانسه، زین الدین زیدان حمایت کرده و او را سرمربی بعدی رئال مادرید پس از رافا بنیتز خوانده است.

طـرفداری- بنیتز در تابستان بعد از دو سال حضور در ناپولی، جانشین کارلو آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو شد. فرناندز اسپانیایی که هدایت تیم هایی چون بیلبائو، اسپانیول و رئال بتیس را به عهده داشت و اکنون سرمربی تیم ملی گینه است، به Omnisport گفت:

من ترجیحی می دادم تا کارلو بماند. دو فصل پیش آنها 10مین عنوان چمپیونزلیگ رئال مادرید را فتح کردند. آنها در مقابل تیم بزرگ بارسلونا و لیونل مسی فوق العاده رقابت می کردند. من از اینکه او باشگاه را ترک کرد نا امید شدم. دوست داشتم که او در باشگاه بماند. بنیتز همان سبک را ندارد. آنها همه چیز را برای زیزو آماده می کنند، کسی که فکر می کنم سرمربی بعدی رئال مادرید خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.